Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

torsdag den 17. januar 2013

Torsdag 17. januar - Feather Lace

Dagens firkant er et hulmøster strikket over 8 pinde. Jeg synes ikke det bliver så distinkt som de tidligere (og det kan hænge sammen med at jeg kun laver en lille prøve), men jeg kan meget godt lide, når der strikkes drejet ret - det får strukturen til at blive pæn flad.






 *
I går aftes blev jeg færdig med CBs lændevarmer, det vil sige, den må sys lidt ind for at sidde som han vil have det. Hvis den virker efter hensigten, må jeg strikke én til ham i alpacauld.

 *

Min stribede raglansweater vokser. Jeg tog ud på hver anden pind 12 gange om hver af markørerne, derefter på hver 4 pind, og jeg tror også det skal være 12 gange.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar