Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

torsdag den 31. januar 2013

Torsdag 31. januar - Wheatear panel





Dagens firkant er et hulmønster. Og en Wheatear er en fugl, en Stenpikker hedder den på dansk. En fin lille én! Mønsteret strikkes over 10 pinde og er nemt at strikke. Det strikkes på både ret- og vrangsiden.


Jeg er begyndt på 2. sektion af Metalouse sjalet. Nu har jeg brug for min omgangstæller, når jeg må lægger strikketøjet fra mig, for det er vanskeligt at holde rede på rækkefølgen. Jeg er nået til p 19 af 37 og relieffet tegner sig fint.







Januar måneds firkanter er færdige - 31 stks. På opslagstavlen, klar til at blive dampet og syet sammen til den første måneds-firkant.

.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar