Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

fredag den 4. oktober 2013

Fredag 4. oktober - Zigzag Stitch


Dagens firkant er ret/vrang strukturmønster strikket over 12 pinde. Mønsteret er nemt og ligner på en måde lidt avanceret håndklædestrik, men jeg kunne også godt forestille mig at bruge det til et halstørklæde på store pinde og med et større zigzagmønster.





Pakken fra Garnudsalg.dk ankom i dag: det dejligste koksgrå kameluld (blandet med merino) og en skøn italiensk tweed. Det koksgrå skal blive til en kjole, tror jeg, mens tweeden skal strikkes til en sweater med 3/4 ærmer.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar