Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

lørdag den 8. juni 2013

lørdag 8. juni - Close Checks

 Dagens firkant er et ret/vrang strukturmønster, strikket over 8 pinde. Klart håndklæde ... se bare på nedenstående billede, som er de gamle slidte, men pæne håndklæder, som Moster Edith strikkede til mig for 35 år siden. Det var ren nostalgi at strikke dagens firkant.

Forleden lod jeg mig jo friste af Sommertilbud hos Garnudsalg.dk op idag kom pakken med dejligt blackhill lammeuld. Jeg må straks gå i gang med at finde de rette fair isle-mønstre til efterårets kjole!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar