Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

fredag den 14. juni 2013

Fredag 14. juni - Double-Eyelet RIb




 Dagens firkant er hulmønster-rib, strikket over 4 pinde. Nemt at strikke, nemt at følge med i og logisk. Det bliver ikke så elastisk i denne garntype, men den er pæn og anvendelig synes. Letter ligesom ribben lidt.





I eftermiddag skal jeg til strikkeevent med de norske strikke-mænd, Arne & Carlos. Jeg er virkeligt spændt på arrangementet, både hvordan de formidler strik og og hvad det er de vil vise. Man skal selv have garn og pinde med (men kan vist købe fra Uldstedet også). Jeg glæder mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar