Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

torsdag den 4. juli 2013

Torsdag 4. juli - Corded Rib

  Dagens firkant er et ribmønster med kun én pind, så det er nemt at huske, men en smule besværligt at strikke. Lidt langsommeligt. Det bliver rigtigt pænt men er ikke elastisk nok til at være rib, efter min mening.

I går aftes kom vi så langt på ByBi-tæppet, at vi var flere der syede sammen i stedet for at strikke. Total Bee! Dette lille udsnit har tilfældigvis de samme farver, men der er langt større diversitet i hele tæppet. Det er sjovt at se enkelte strikkede baner forvandle sig fra rod og vivar til en samlet helhed.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar