Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

mandag den 29. juli 2013

Mandag 29. juli - Lacy Diamonds


Dagens firkant er et fint hulmønster strikket over 8 pinde. Nemt at strikke, relativt nemt at følge med i opskriften, og mønsteret bliver rigtigt pænt. Det pæneste (og mest enkle) hulmønster indtil nu.
Kunne fint bruges til sjals-strik, eller som manchetter på en trøje.

Mit Hundertwassertæppe (eller sjal) er nu definitivt et tæppe. Jeg overvejede en kant, og er nu kommet til det resultat, at der skalkant på - hver side får en række fastmasker i farven... Det giver det mest rolige resultat tror jeg, samtidigt med at der behøves en kant.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar