Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

søndag den 21. juli 2013

Søndag 21. juli - Hourglass Eyelets

 Dagens firkant er hulmønster strikket over 8 pinde. Mønsteret er nemt at følge med i og bliver rigtigt pænt. Det må overvejes til et sjal eller en stor halsedisse.











Den blå kjole af recycled bomuld vokser, jeg er nået til taljen. Det bliver en smal A-facon, har jeg tænkt, med udtagninger i hver side på efter hver 5. omgang. Længde lige over knæet. Garnet er rart at strikke med, kun skal jeg være opmærksom på, at garnet ikke er superfast tvundet, så begge tråde skal med hver gang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar