Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

tirsdag den 10. januar 2012

tirsdag 10. januar

Idag er en god dag: Min gamle far har fødselsdag, min ældste datter har fået et fint 12 til eksamen, og jeg har tilbragt en fantastisk inspirerende eftermiddag med min strikkeveninde Thea (http://the-knitting-bee.blogspot.com/).

For hver gang vi mødes finder vi ud af at der er flere tråde der spinder vores liv sammen! Samtidigt har vi flere ideer i gang, der bobler og klukker og bliver mere udviklede og resulterer i fine produkter.
Thea gjorde mig også opmærksom på 'gadgets'funktionen på bloggen, så jeg fik tilføjet to dimser (gadgets) på siden ... link til (den) blog jeg følger - der kommer flere på! og muligheden for at følge min blog på mail. smart. virkelig smart.


Jeg måtte have hende med idag - den lille strikkepige. Jeg fik hende af min mor i julegave forrige år - og pigen er et arvestykke fra min mormor. Selv om det egentlig ikke er 'min stil', så synes jeg hun er så fin. Når jeg får øje på hende bliver jeg mindet om mine håndarbejdende bedstemødre - og det bliver jeg glad af.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar