Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

mandag den 9. januar 2012

mandag 9. januar

Idag får jeg ikke strikket så meget. Kom sent hjem fra arbejdet, og har ordnet dit&dat, som man gør mandag eftermiddag. Men foran fjerenen tror jeg nok alligevel jag får strikket et par pinde på mit kanelfarvede silke/uld tørklæde. Kan egentlig (også) godt lide den slags projekter som ligger på sofa-armlænet lige til at gå til. Jeg har faktisk et alpacca projekt, som jeg har båret rundt på i sommer. det ender nok med at blive et stort tørklæde-sjal. Jeg havde det med til min første Knitting Bee og havde det med på sommerferie, da vi rejste i Island og i Skotland. Skønt at have noget med til lufthavnen, flyveren, toget - at fylde ventetiden med, der ikke fylder meget.

mere om det en anden dag.
/kristina

1 kommentar:

  1. Hvor jeg glæder mig til både i morgen og til på onsdag!
    Så skal Knitting Bee summe sammen ♥

    Kh, Thea
    the-knitting-bee.blogspot.com/

    SvarSlet