Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

mandag den 30. januar 2012

mandag 30. januar

idag har jeg ikke fået strikket en maske. Jeg har fejret min datters 25års fødselsdag, først med morgenmad tidligt i morges, og dernæst sushi-party hertil afte. Det er dejligt at se sin ældste yndlingsdatter blive en vidunderlig voksen kvinde...

/kristina
ps. Fødselsdagsgaven i morges var naturligvis en klokkehat med tilhørende tørklæde, som jeg har hæklet til hende. Billedet af gaven ses i  et af de første indlæg her på bloggen! (aftensgaven var andre dejlig ting)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar