Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

torsdag den 5. januar 2012

torsdag 5. januar

Jeg elsker strikkebøger (og kogebøger). Jeg kan fornøje mig i timevis med at se på billederne og læse i opskrifterne. Og blive inspireret til at bruge opskrifterne helt anderledes end de oprindeligt var tænkt. I løbet af årene har jeg fået samlet en pæn meters bøger som alle handler om garn. Idag er der tilføjet en ny til samlingen:

Carsten gav mig en gave da jeg kom hjem fra mit day-job idag: "Son of Sticth'n'bitch", en strikkebog med 45 projekter man kan strikke eller hækle til manden i sit liv (mændene: for der er jo både kæreste, bror, far, nevø, svigersønner m.fl.) Faktisk er der et skønt projekt jeg vil overveje til Kristian. Men det skal være en overraskelse, så jeg siger ikke mere nu.

1 kommentar: