Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

onsdag den 11. januar 2012

onsdag 11. januar

har været til månedens Knitting Bee på Ingolfs Cafe. På trods af rejsen er det en fantastisk fornøjelse at tilbringe nogle timer i selskab med Thea og de andre der møder op. Denne aften (gen)lærte jeg Tobias, bartenderen Anne-Sofies kæreste - at strikke. Han fik begyndt på en firkant til Knitting Bee Tæppe #1. Thea og jeg talte op - der er 32 firkanter nu, og nok til en 10-15 stykker mere. Det bliver et smukt tæppe med en skøn historie!


så langt er vi kommet :-)
/kristina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar