Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

torsdag den 22. august 2013

Torsdag 22. august - Woven Cable in Relief


 Dagens firkant er kabelstrik over 12 pinde. Brede snoningerne over 10 masker på hver 4. pind. Mønsterbeskrivelsen så lidt uoverskuelig ud, men det viste sig at være nemt at følge den. Det bliver dog lige lovlig chunky efter min smag, men det kunne måske nok være flot i et tykt, bredt halstørklæde.





Meget kan gøres med lædersnøre. Jeg havde et sølvsmykke liggende, jeg fik for længe siden. Jeg tog det med ind til min yndlingsguldsmed, Minna, som rensede det og trak en lædersnøre i. Det blev pludseligt funky og smart og nu har jeg haft det på et par dage, og det føles godt. Tam, Minna :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar