Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

onsdag den 21. august 2013

Onsdag 21. august - Allover Lattice Stitch


 Dagens firkant er kabelstrik over 8 pinde. I prøven bliver det ikke særligt interessant, men det er sikkert pænt på et større arbejde.Fordelingen af snoningerne gør også at det ikke bliver så tykt.






Er begyndt på mit jacquardstrik kjoleprojekt. Foreløb er det halskanten (som er strikket i twisted rib) og den første mønsterbort. Jeg strikker efter samme opskrift som den råhvide silke/hør kjole jeg strikkede i sommer.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar