Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

lørdag den 3. august 2013

Lørdag 3. august - Fancy Openwork

 Dagens firkant er hulmønster strikket over 4 pinde. Mønsteret bliver pænt, men har ikke så megen elasticitet (i hver fald ikke i denne garntype). Måske ville det være pænt som panel i mellem to dele, som fx. taljestykke eller under en halskant?







 Det er monster-irriterende når man finder fejlen flere pinde nede i arbejdet! godt man har sin lille hæklenål til at få rettet op på det!

Jeg har nu strikket to nøgler garn på trekantsjalet, begge er yak-uld. Det tredie nøgle er samme slags garn, men en ny farve.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar