Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

lørdag den 17. august 2013

Lørdag 17. august - Nine Stich Braid

 Dagens firkant er flettestrik - ni masker flette på hver 4. pind. Det bliver sådan set pænt, og som en del af et aran-agtigt projekt helt fint. Men for nylig fandt jeg en illusions-kabel på Pinterest. Den må jeg prøve en dag, for jegkan godt lide tanken om at det er fladt strik. Jeg synes ofte at kabelstrik bliver vældigt bulky.




Jeg er nået til afslutningskanten på Trekantssjalet. Jeg vil forsøge mig med en eller anden form for kant - hulkant eller noget lignende. Og derefter glæder jeg mig til at begynde på en kjole i jaquardstrik! (det er sommetider ikke til at holde ud at vente på de sidte pinde bliver strikket færdige, så man straks kan kaste sig over det næste planlagte projekt).

Iøvrigt er der igen udsalg hos www.garnudalg.dk Der er skønne uld/silkegarner på tilbud, der næsten ikke er til at stå for!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar