Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

mandag den 5. august 2013

Mandag 5. august - Diamond Rib



Dagens firkant er et hulmønster strikket over 8 pinde. Det er herligt nemt at strikke og det bliver fint og let i det. Meget klassisk og enkelt.







Trekantsjalets 3. nøgle garn er nu opbrugt. Det var også en Yak uld - og selv om det er dejligt at strikke med, bliver det efterhånden lige lovligt varmt her i sommerheden :-).
.Næste nøgle er et rød/grøn/grå/turkis meleret silke/uldgarn. Det bliver helt anderledes og letter lidt...








Ingen kommentarer:

Send en kommentar