Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

søndag den 25. august 2013

Søndag 25. august - Branched Cable 2


 Dagens firkant er kabelstsrik over 8 pinde. Jeg er bedst til snoninger, når der snoes på hver 2. pind. Jeg synes det er svært at holde rede på antal pinde mellem snoningerne. (men jeg har naturligvis fundet en metode på Pinterest) JEg kan meget godt lide snoningen, egner sig vel bedst som lodret kant eller som del af et større kabel-projekt ...




På jacquardkjolen er den næste mønsterbort færdig. Den første med et kompakt mønster  - jeg er godt tilfreds. Oven i købet passer det med længden af bærestykket til ærmegabet, sådan at den næste mønsterbort gør klar til ærmekanten.
Om lidt skal jeg til markedsdag v Amager Port Metro, CPH Treasures holder marked og Thea er på plads med Skønvirke, men Synne tager sig af Knitting Bee. Jeg glæder mig til at se hvad det er for noget :-) (forresten er næste Knitting Bee på Ingolfs 11. september).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar