Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

onsdag den 6. februar 2013

Onsdag 6. februar - Mock Wavy Cable Rib


Dagens firkant er snoninger med to masker, strikket over 8 pinde. Nemt at strikke, og (i modsætning til gårsdagens firkant) nem at læse!







Det er skønt at læse mails og blog-indlæg, som underbygger og støtter ens egen strikke-lyst. Dagens indlæg på Knitting Daily opfordrer  med denne overskrift Don't be a knitting monogamist!  og med nyt motto "Start as many new projects as you can!"  til at starte nyt strikketøj uden nødvendigvis at være færdig med det i gangværende. Lige vand på min strikkemølle!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar