Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

tirsdag den 29. maj 2012

tirsdag 29. maj

i eftermiddag har jeg strikket på kommensnederdelen - pludselig går det stærkt... jeg mangler højst en trediedel.

Tidligere på dagen var jeg forbi Uldstedet i Fiolstræde. Med Jackson Pollock-postkortet i tasken, gik jeg ned for at kigge lidt. Og der lå mine garner til pollock-sjalet: forskellige silke/uld/bomuld/hør garner. Jeg overvejer at strikke flere garner sammen i striber - eller om det skal være firkanter i varierende størrelser som sættes sammen til sidst.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar