Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

fredag den 25. maj 2012

fredag 25. maj

Har været på posthuset og sendt 3 bidrag til GribGarnet Festival i Silkeborg... NU er jeg spændt :-) Jeg må´se at få planlagt så jeg kan være derovre om fredagen hvor modeshowet løber af stablen.
 og her er et (af mine) nyt projekt. Jeg har set maleriet i fuld størrelse i New York tror jeg. Det er fantastisk. Og igår, da jeg ledte efter noget andet, naturligvis, fandt jeg det i min postkort-kasse. Og der ligger sjalet: jeg tror det skal være et enkelt hulmønstersjal. Man kan jo overveje at finde de enkelte farver og strikke dem sammen, men man kan også lede efter det multifarvede, som findes derude... og nu begynder jagten på det rigtige garn.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar