Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

lørdag den 26. maj 2012

lørdag 26. maj

Har været på tur til Malmö med CB. Det tager ca 3 kvarter med toget, så jeg kunne fint nå at strikke på silk shawl Berlin både på ud- og hjemvejen. passende størrelse håndarbejde at have med, især hjemad i dag var toget proppet.
Jeg fandt navnet på en garnbutik i Malmö - Fröken Garn - men dels havde vi ikke tid til at gå derhen idag, dels er jeg nu - ved lidt net-søgning blevet i tvivl om den overhovedet eksisterer... Nå, jeg mangler som sådan heller ikke garn i dette øjeblik!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar