Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

fredag den 11. maj 2012

fredag 11. maj

Har fået strikket på min kommensnederdel. Er nået til blok nr 4. Samtidigt tror jeg har genopfundet den dybe tallerken: mine nysindkøbte maskemarkører virker ikke så godt, og gode råd var dyre, troede jeg, ombord på hurtigfærgen Udtag-Rønne. Men gobbyforretningen på hjørnet af lilletorv havde løsningen: en påse små gardinringe til 20 kr. De virker næsten perfekt... kun er er en anelse for tykke. Men der må afgjort kigges nærmere på udvalget. Men indtil videre strikket jeg glad afsted

Ingen kommentarer:

Send en kommentar