Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

torsdag den 2. maj 2013

Torsdag 2. maj - Fishtail Lace Panel


 Dagens firkant er et klassisk hulmønster, strikket over 6 pinde. Det er meget pænt, men det er ikke så inspirerende, synes jeg.








Jeg er blevet grebet af Sanquhar mønstrene og er i gang med en hue til CB. 

Det går forbløffende hurtigt, skønt jeg skal sno garnet mange gange for at der ikke skal blive for mange løse tråde. Og så har jeg valgt at prøve mine ny-indkøbte strømpepinde i sort(!) kulstof materiale. 
De ser lækre ud, men egner sig ikke helt godt til sort garn :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar