Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

fredag den 31. maj 2013

Fredag 31. maj - Fish-Scale Lace Panel


 Dagens firkant er hulmønster med vrangstruktur strikket over 8 pinde. Det mønster at strikke, nemt at følge anvisningen. JEg må prøve det i et sjal.







Sidste dag i måneden, så månedens firkanter er nu færdige. De er blevet samlet i en konvolut og ligger nu sammen med de foregående fire måneder og venter på at blive syet sammen ... en dag.


I aften skal vi til fødselsdag hos Frans, som har ønsket sig hjemmefutter til at bruge på varmemesterkontoret. Jeg håber han bliver glad for dem (og de har den rette størrelse! det er vanskeligt at gætte sig til en str 44-45:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar