Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

tirsdag den 19. juni 2012

tirsdag 19. juni

har fået en god ide! jeg så den fineste broderede nålepude med lakridskonfekt. Den må jeg naturligvis strikke, så jeg gik forbi Anitas butik på vej til haven og købte bomuldsgarn i konfektfarver. De firkantede orange, brune og lyserøde/hvide volder jo ingen problemer - lige op i glat. De gule og lyserøde runde med sort i midten tror jeg skal strikkes rundt indefra midten, det samme med dem sort/hvide pebermynte og den rene lakrids. De lyserøde og lyseblå skal strikkes i en spiral i to farver og med perlestrik. Det bliver svært!

Er spændt på resultatet...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar