Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

onsdag den 20. juni 2012

onsdag 20. juni

var til planlægningsmøde hos Katrine i dag, hvor efterårets Knitting Bee datoer blev lagt: 4. juli, 2. august, 4. september, 3. oktober, 8. november og endelig juleafslutning 6. december.

Mens der planlagdes fik jeg strikket de tre firkantede lakridskonfekter (trangen til at spise dem må styres:-), og de første tre forsøg på den runde lyserøde med små kugler blev startet. Først i fjerde forsøg lykkedes det. Nu skal jeg bare finde ud af at lave kanten rundt om, så den bliver firkantet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar