Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

mandag den 4. juni 2012

mandag 4. juni

jeg surfede blogs og hjemmesider i eftermiddag og faldt over paapinden og den lille fine dominoterning, som er strikket. So ein Ding muss Ich auch haben - så jeg fandt rester fra Melvins sort&gul AIK trøje og gik igang:


 6 små dominofirkanter strikket sammen. og sammenstrikningerne giver faktisk sig selv...


 for min egen overskuelighedsfornemmelse er der to af hver farve. Jeg skal prøver at lave ensfarvede og nogle hvor der er seks forskellige farver.
inden i er der kikærter. det gør terningen en lille smule wobbely, så jeg skal også prøve med noget pladevatagtigt.








og så skal jeg prøve at strikke dem på pinde 1½ så de bliver små nok til at hænge på loops til øreringe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar