Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

søndag den 17. juni 2012

søndag 17. juni



Fik en herlig mail fra Silkeborg med billeder fra fredagens modeshow hos GribGarnet. Jytte havde været så utrolig sød at gå hen og tage billeder af min tre sjaler:-) det er virkeligt sjovt at se sit håndværk på ukendte kvinder!



I eftermiddag er vi igen i Kgs Have - denne gang med gatecrashende visit af hækle-kvinder ... det bliver sjovt!

2 kommentarer:

  1. Det var hyggeligt at møde dig! Vi ses da igen:)
    Kh Puk

    SvarSlet
  2. Hej Kristina

    Tak for i dag - vi ses forhåbentlig igen til et andet strikke-møde - hvor jeg så tager hæklenålen med ;-)

    Glade hilsner

    Karina

    SvarSlet