Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

søndag den 3. juni 2012

søndag 3. juni

kom til at strikke forkert i går aftes - det er besværligt med vendestrik... jeg var nødt til at trevle en hel sektion op igen. og da jeg strikker af een kegle garn, så blev det faktisk lidt besværligt. Men jeg synes det er lidt sjovt, at nederdelen er strikket ef een lang tråd - når den altså er færdig.
idag har jeg ikke fået strikket så meget, for vi har været i nyttehaven og sat ærter og rødbedeskud. Kartoflerne gror og gror i højbedene, jordbærerne bliver store og mynten skyder over det hele.
Hjemme igen tog bagetrangen fat: mandelkager med anis, muffins med abrikos, hasselnødder og chokolade, og et surdejshvedebrød.
Det er en dejlig søndag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar