Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

lørdag den 16. november 2013

Lørdag 16. november - Eyelet Rib

 Dagens firkant er hulmønsterrib. Mønsteret strikkes over 4 pinde; det er nemt at strikke og bliver helt utroligt fint. Jeg må bruge det som bort på et sjal! (der er virkelig ikke nok tid til at strikke alt det der efterhånden står på min to-knit-list. Hver gang jeg bliver færdig med ét projekt, får jeg ideer til mindst tre nye :-)

Til næste uges strikkekursusaften, som er sidste gang på dette kursus, skal jeg lave en strikkeprøve med en sommerfugl. Jeg har fundet garnet frem, tror jeg, og nu skal jeg bare finde ud af at starte på det.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar