Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

fredag den 1. december 2017

#wowmemberwool på Instagram - photo challenge

November er sjældent en særlig festlig måned: gråt, koldt, mørkt, vådt; der er alle mulige gode grunde til at finde det uldne tøj frem.

På Instagram var der en opløftende photo challenge i hele november måned: #wearwoolfornovember #wowemberwool. I år varr den hosted af @yarninthecity. Der er også gevinster, men egentlig betyder det ikke så meget (jeg vil da gerne vinde!), som den fornøjelse det er at tage udfordringen op og lægge et billede på hver dag med det valgte emne.

Nogle af de billeder, jeg har brugt, er nye, mens andre er genbrug på forskellig måde. For nogle af opslagene har jeg fortolket forholdsvis kraftigt på hashtagget, men jeg synes naturligvis selv, at det er godt :-)






     


Samtlige billeder findes på min instagramprofil med #wowmberwool #day 1 - 30 og #dagensemne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar