Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

søndag den 3. december 2017

Strikkeposer - projektposer - projectbags

På Instagram så jeg de mest vidunderlige maskemarkører på @mariasgarn formet som småbitte får. Uimodståelige og et absolut must i ens samling af maskemarkører! De viste sig at være fra Tvinnat.se som også havde de skønneste strikkeposer.
Søde Karolina i Tvinnatbutikken sendte gerne til Danmark og forleden modtog jeg med posten to skønne poser og tre små vidunderlige markører - en i hver farve (forstås).

Det giver jo heldigvis anledning til at starte et projekt, så jeg er begyndt på et par nye vanter. Det er efter inspiration fra Aleks Byrd, som jeg var så heldig at teststrikke for for nogle måneder siden. Det projekt har nu fået egen pose.



I går var der Knitwork Julemarked, og efter at have passet butikken fra 10 - 14, drog jeg afsted mod kulturhuset. Jeg havde nemlig en aftale med Rauna om (endnu) en ny projektpose. Med glimmertryk! Og glimmer kan man ikke få nok af i den grå vinterhverdag. En skønt mintgrøn havde jeg bestilt, men på bordet lå også en (større) sort med pink glimmer. Den måtte jeg også eje. I posen med det mintgrønne tryk bor nu det seneste strømpeprojekt (to farver - snoninger på foden - dipdyeish farveskift på skaftet; se mere på IG).

I garnkurven er det nu nemt at holde orden. Garnnøgler filtrer sig ikke ind i hinanden, og det er nemt at snuppe det projekt, som skal med på tur, fordi hvert projekt ligger smukt i egen projektpose. Da de også er forskellige, er det nemt at holde styr på, hvilket strikketøj, der skal strikkes på i dette øjeblik.

#manskalaldriggånedpåudstyr #hvertprojektsinprojektpose #projektposerkanmanikkefåformangeaf

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar