Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

onsdag den 7. november 2012

Tirsdag 6. og onsdag 7. november

   
Ærmet er færdigt; noterer mens jeg strikker, så modsatte ærme med indtagninger bliver nemmere at huske.
Jeg må skynde mig at blive færdig, for jeg hentede pakkepost idag:





 pakken fra garnudsalg.dk med det carrygule tweed jeg ikke kunne modstå ved oktobertilbuddet. Det er nøjagtigt så pænt og lækkert, som jeg forestillede mig, og det skal (sandsynligvis) blive til en trøje med 'tørklæde-krave', som jeg så på en dame på Cafe Mozart i Wien.                                                                                        

Ingen kommentarer:

Send en kommentar