Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

lørdag den 17. november 2012

14., 15., 16. og 17. november

strikker ribstrik i stadig bredere striber. Er på 8r 2 vr og venter på en 80 cm rundpind fra Le. Jeg har en skuffefuld af rundpind, en samling hylstre hvori der burde ligge rundp3½ i alle længder, men der er ingen strikkepinde. Godt man har en veninde nede ad gaden som også strikker!

Maskerne kan næsten ikke være på pinden længere, det bliver nemmere med den længere pind. Samtidig kan jeg måske også prøve kjole og se om den virker som jeg har tænkt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar