Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

tirsdag den 17. september 2013

Tirsdag 17. september - Double Andalusian Stitch

 Dagens firkant er ret/vrang strukturmønster strikket over 4 pinde. jeg tror jeg bedre kunne lide den fra igår.

Jeg strikker kant på min kjole. Eller rettere, jeg må pille tre riller op - det er det samme som 6 pinde. Jeg strikkede forkert og det ses helt tydeligt i mønsteret. Og det er for besværligt at rette på, og smatidigt kan jeg ikke bare trevle op, fordi mønsterstrikningen er vanskelig at styre uden pinde! Altså strikker jeg baglæns... Øv! :-(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar