Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

mandag den 18. marts 2013

Mandag 18. marts - Little Hourglas Rib

 
 Dagens firkant er et fint strukturmøsnter strikket over fire pinde.


De nye Knit Pro strikkepinde - og én af dem har et hak! Øv for et besvær jeg nu skal have med at sende den tilbage for at få en ny! (og halvdyre var de). (jeg kunne selvfølgelig have fortsat med et andet sæt p4, men det var ligesom ikke det samme :-/ )

Istedet måtte jeg gå i gang med det nys indkøbte virgin merino fra garnudsalg i en skøn farve: umbra orange. Jeg fandt denne opskrift, men moderer den lidt (igen). Jeg strikker glatstrik, fordi garnet er ujævnt spundet, og jeg har tænkt at strikke ærmer i.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar