Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

onsdag den 19. december 2012

onsdag 19. december

Jeg har tænkt lidt over fortsættelse af bloggen, og da jeg nu har et defineret projekt for næste år, er bloggen nødt til at skifte navn. Det er ikke længere 2012-dagbog, men kontinuerlig, fortsat og uden nogen slutdato. Derfor skifter jeg navn på bloggen: til Knitting Diaries, og det gør jeg med det samme.
Så det er altså stadig om mine projekter og hvad og hvor meget jeg får færdiggjort (eller begyndt på).

Listen for 2012 er lang, jeg har nået tre nederdele, to kjoler, et par tørklæder og sjaler, en sweater til Melvin, nogle huer, et par cowls, en enkelt julegave, lidt nærmere årsskiftet må jeg lave en fuldstændig liste (til glæde for mig selv:-)

I sommer havde jeg  tre sjaler med på strikkefestivalen Grib Garnet modeshow. Jeg kunne desværre ikke selv være tilstede (det foregik i Silkeborg), men min bedste udsendte fotograf, Jytte, var så sød at tage billeder af mine sjaler. Jeg var vældigt stolt af at få lov at være med!

Og så har jeg naturligvis deltaget i Knitting Bee, en stadig kilde til glæde og fornøjelse. Vi holder dels til på Ingolfs Kaffebar, men skal også være i Skønvirke, Theas hyggelig værksted. Vi har produceret en masse strik, lapper i forskellige former; nogle er samlet til Hundertwassertæppet, nogle er røde cirkler, som samles til Odiles Tæppe, og nogle er sekskantede kuber til et tæppe som strikkes til fordel for Bybierne.

Alt i alt et produktivt år.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar