Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

mandag den 10. december 2012

mandag 10. december

I går begyndte jeg på projekt kjole med snoninger. Det er et af mine yndlingstrikkemønstre: oppefra-ned og med raglanærmer. Jeg er spændt på udfordringen i at få snoningerne til at virke - de skal strikkes straks efter bærestykket er færdigt og ærmerne er sat på hjælpepind.




I mens krisen stod på (fordi jeg ikke vidste hvilket projekt jeg skulle gå i gang med, fik jeg strikket et halstørklæde, samt et pandebåd i samme garn.
 Denne virker så godt at jeg må lave et par stykker til. Vil først prøve med det nøgle kamelsuldsgarn jeg har haft liggende, fordi jeg ikke vidste hvad jeg skulle bruge det til!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar