Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

tirsdag den 18. december 2012

tirsdag 18. december

 Det første ærme blev færdigt til aften. 3/4 med snoninger (eller rettere fletning) i hver ret-rib forneden på ærmet.
Jeg strikker andet ærme før jeg strikker videre på kjolen, det er ved at være tungt at sidde med.
Måtte også lige forsøge mig med begyndelsen til et par håndledsvarmere; det currygule tweed og p 9. Det giver kun 6 m på hver pind, så det går relativt hurtigt.. Min forestilling er, at de skal være temmeligt lange, men da de også er en smule løse vil de (forhåbentlig) få et pænt fald om håndleddene.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar