Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

søndag den 5. august 2012

søndag 5. august

vi skal snart på ferie (juhuu!) og jeg overvejer hvilket strikketøj jeg skal have med. Det skal være nemt og samtidigt skal det gerne vare alle tre uger uden at blive alt for stort og uhåndterligt. Jeg har kigget i min Knitter's Almanac af Elizabeth Zimmerman, og juli måneds strikketøj er minsandten medbring-på-rejsen-feriestrik :-)

For at være sikker på opskriften er jeg tyvstartet på EZ feriestrik og de første 5      trin er gået utroligt hurtigt. Nu bliver jeg nok nødt til at finde noget andet (og tyndere) garn at tage med på turen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar