Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

fredag den 3. august 2012

fredag 3. juni

Idag har jeg hentet en mægtigt stor garn pakke fra garnudsalg.dk hos pakkeposten. De fire cones jeg bestilte i begyndelsen af juli måned blev sendt i tirsdags af den utroligt rare Kenneth, som lovede at det ville være fremme senest fredag. Og ganske rigtigt - en mail tikkede ind, så på vej hjem fra arbejde var jeg forbi.
Jeg har købt to x 500 gram uld/bomuld - atlanterhavsfarvet, en tyndere og en tykkere kvalitet. ca 1 kg camelfarvet cashmere/uld/silke blanding og ca 500 gr morbær råsilke. Jeg glæder mig til at strikke af dem - og for en gangs skyld må jeg strikke små prøver bare for at mærke garnets kvalitet og strikkeevne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar