Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

onsdag den 8. august 2012

onsdag 8. august

første feriedag! Det er ren nydelse.
Efter vi har fået indrettet arbejdsværelset og det store arbejdsbord er sat op, er det blevet fast plads på bordet til min symaskine.. Det er skønt, fordi sy-projekter dør, hvis ikke de ligger fremme hele tiden. I formiddags fik jeg syet den tote bag af en gammel jeans-nederdel, jeg har haft liggende i flere uger. Jeg fandt inspiration og ide på Pinterest og idag blev den altså færdig. Måske skal den med på ferie, ellers skal den bruges straks vi kommer hjem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar