Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

mandag den 12. marts 2012

mandag 12. marts

cardiganen blev færdig, syet sammen og lagt i fugtigt pres. Nu skal jeg finde knapper til den.

Imens er jeg startet på den downloadede opskrift En Pointe Pullover fra Interweave. Den ser ud til at være enkel at strikke: to firkantede stykker, der sys sammen med Möebius twist! Jeg ser hvordan det går:-)

Jeg er også startet på den hæklede kasket fra Sons of  Sticth 'n' Bitch. Jeg laver en til Carsten først, og derefter en til Kristian!

/kristina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar