Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

tirsdag den 27. marts 2012

tirsdag 27.marts

i dag har jeg haft Thea til strikkehygge. Vi får vendt stort og små i verden, men garnet vindes op. Hun havde også det bestilte lammeuld - kommensfarvede - med til mig. Tror det må blive til en nederdel i domino strik.

og så fik jeg gave af CB - en skøn strikkebog, som han synes jeg må eje. Det er dejligt! Jeg har ikke nået at bladre i den endnu - det er aftenens hygge sammen med en kop the.

1 kommentar:

  1. Ja planer, drømme og strik
    - så er det lys over verdenssituationen ♥
    Knit and hugs
    Thea

    SvarSlet