Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

søndag den 26. oktober 2014

SFO (several finished objects)

Det er herligt når projekterne færdiggøres på stribe:

Soveposen til Louis blev færdig, fik fine knapper i forskellige farver, og han har prøvet den.

De blå strømper, strikket toe-up af to nøgler garn, blev færdige i Sverige (på besøg hos gode venner), og det regnede fra morgen til morgen alle fire dage:-)) og blev dejligt lange.





Jeg er næsten færdig med de gule-og-sorte BDA sokker til CB, mangler kun skaftet på den´ene, og han ønsker kort skaft.

Sweateren, som jeg strikker i fire farver tynd uld på pinde 8 efter NordiskStrik-hæftet jeg købte med et ugeblad mangler kun en del af bærestykket. Der blev en mindre forsinkelse, samt noget optrevling, fordi én af farverne pludselig manglede. Sjovt som en hel anden farve garnet gik, fordi den gråbrune manglede.

Det islandske sjal er også næsten færdigt - der er ganske lidt garn tilbage af to farver - og der er enormt mange masker på pinden.

Jeg er kommet et stykke vej på det ene ærme på den mørkegrå kjole. Det går relativt hurtigt og jeg er glad for resultatet.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar