Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

fredag den 24. januar 2014

Fredag 24. januar - Nyt strikkekursus

Jeg er startet på strik 2 hos Louise Klindt på UCC. 
I første time strikkede vi bobler og biser. Lærte åben opslagning (og en ny strikkeverden åbner sig!), og strikkede en fin picotkant.



Hjemmeopgaven er en lille ting (hue, håndledsvarmere, taske) hvor teknikkerne bliver brugt.

Jeg har valgt at strikke en lille taske/ pung, hvor teknikkerne bliver brugt: åben opslagning, (vendestrik) bobler og biser, og tilsidst en lynlås til lukning.




 Herhjemme strikker jeg på babytæppe-firkanterne og på min nederdel.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar