Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

torsdag den 26. december 2013

Torsdag 26. decemer - Speckle Rib


Dagens firkant er ret/vrang strukturmønster strikket over 4 pinde. Det er nemt, men tager lidt tid, fordi 2 af pindene kun strikkets halvt. Men mønsteret bliver pænt, og fordi der er 2 pinde glat mellem hver to mønsterpinde, bliver det ikke helt så tæt og uelastisk som nogle af de andre 'vævede' teknikker.





Husk også at 12 Days of Christmas-Knit-Along er i gang ovre på bloggen
Vi er i gang med anden mønsterbort, Flowerbuds.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar