Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

søndag den 21. oktober 2012

søndag 21. oktober

I går eftermiddags var der spontan Knitting Bee på Ingolfs; vi er næsten færdige med bikube-tæppet til fordel for foreningen Bybi. Det er som med alle større strikkeprojekter: man strikker og strikker og synes ikke der sker noget - og pludselig: er man stort set færdig. Thea er i gang med kanten nu, og jeg (og andre strikkere) gør de forskellige rækker af sekskanter færdige.
Imens talte vi om næste projekt. Sjovt  at planlægge og overveje dels hvordan tæppet skal designes, men også hvordan det kan deles med andre strikkere. Vi mødes næste gang torsdag 8. november ca 18:30. Kom glad og gerne og vær med tila t strikke tæppet færdigt!

Her hjemme strikker jeg stødt videre på kaffe-nederdelen; er nået halvvejs (tror jeg). Indtil videre kun ét panel der måtte trevles op. I og for sig ikke så vanskeligt, men irriterende, fordi de 14 maskemarkører gør det lidt mere besværligt.
Jeg tror også jeg vil strikke CB's næste halsedisse - godt at have noget at skifte med!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar